Příslušenství pro Vás

>  MICRO USB KABELY

>  MICRO USB KABELY TYP-C

> PAMĚŤOVÉ KARTY

>  ČISTÍCÍ HADŘÍKY

>  SLUCHÁTKA K TELEFONU

>  NABÍJEČKY NA MOBIL

>  AUTONABÍJEČKY

>  EXTERNÍ NABÍJEČKY

>  SOLÁRNÍ NABÍJEČKY

>  SELFIE TYČE

>  REDUKCE NA SIM KARTY

>  STOJÁNKY NA MOBIL

>  STATIVY NA MOBIL

>  DRŽÁKY NA MOBIL

> DRŽÁKY NA PRST / NÁPRSTKY

>  STYLUSY NA MOBIL

>  BRAŠNY NA KOLO

>  KAPACITNÍ RUKAVICE

>  VĚTRÁČKY NA USB

>  DOPLŇKY NA MOBIL

 

  Proč nakupovat u nás?

 


+ NOVÉ výdejní místo v BRNĚ!


+ Máme vlastní sklady!


+ Okamžitá expedice!


+ Drtivá většina zboží skladem.


+ Výdejní místo v Táboře.


+ Zboží můžete do 14 dní vrátit.


+ Umožňujeme platby kartou.

Odběr novinek
Zboží odesíláme ihned!

  

Objednávky do 13:00 hod

ODEŠLEME DNES vyjma víkendu!

 

Reklamace

pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese

www.mpouzdra.cz

Adresa pro zasílání reklamací a odstoupení od kupní smlouvy :

Doručovací adresa: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor

Kontaktní e-mail: podpora@mpouzdra.cz

Kontaktní telefon: +420 773 886 884

Formulář pro reklamaci zboží

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

1)
Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

2)
Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího dle vybraného zbůsobu uvedeného v bodě  číslo13 reklamačního řádu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Kupující oznámí Prodávajícímu dle uvedených zpsůdobů z bodu číslo 13 reklamačního řádu.

3)
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
> má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
> je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
> zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

4)
U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.

5)
V případě, že se v průběhu záruční doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný.

6)
V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

7)
Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

8)
Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

9)
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) BEZ ZBYTEČNÉHO ODKLADU od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

10)
Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo oznámeno od Kupujího právo z vadného plnění včetně záruční odpovědnosti dle bodu číslo 13 reklamačního řádu.

11)
V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

12)
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Opotřebením způsobeným běžným užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií a akumulátorů. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.

13)
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
> Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
> Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit fakturu o zakoupení zboží, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

14)
V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

15)
Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

V Táboře dne 1.5.2017
J&I Mobile s.r.o.

© Používáme oXyShop