ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Reklamace a vrácení zboží

pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: mpouzdra.cz

Adresa pro zasílání výměn, reklamací a odstoupení od kupní smlouvy:

Doručovací adresa: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor

Kontaktní e-mail: info@mpouzdra.cz

Kontaktní telefon: 604 489 850

Formuláře ke stažení: pro reklamaci zboží | odstoupení od kupní smlouvy
 


Postup při objednání pouzdra na chybný model telefonu:

  • Informujte nás o požadované výměně s číslem objednávky na emailu info@mpouzdra.cz , abychom Vám zboží rezervovali pro výměnu. Je nutné uvést za jaký si jej přejete vyměnit (název, kód) nebo odkaz. Výměna není možná při zakoupení pouzdra s vlastním motivem.
  • Pouzdro, s fakturou a informací o výměně, co nejdříve zašlete zpět na adresu: Mpouzdra.cz, Vančurova 1946/3, 39001 Tábor
  • Jakmile zboží dorazí, obratem zasíláme požadované. Náklady na opětovné doručení hradí zákazník.
  • Pokud nechcete čekat, tak můžete vytvořit novou objednávku, kterou hned odešleme. Chybné zboží nám můžete zaslat jako odstoupení od kupní smlouvy.

 

1)
Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

2)
Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího dle vybraného zbůsobu uvedeného v bodě  číslo13 reklamačního řádu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Kupující oznámí Prodávajícímu dle uvedených zpsůdobů z bodu číslo 13 reklamačního řádu.

3)
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

4)
U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.

5)
V případě, že se v průběhu záruční doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný.

6)
V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

7)
Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

8)
Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

9)
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) BEZ ZBYTEČNÉHO ODKLADU od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

10)
Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo oznámeno od Kupujího právo z vadného plnění včetně záruční odpovědnosti dle bodu číslo 13 reklamačního řádu.

11)
V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

12)
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Opotřebením způsobeným běžným užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií a akumulátorů. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.

13)
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
  • Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

14)
V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

15)
Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

16)
U krytů s vlastním motivem nelze uplatnit výměnu zboží, jedná se o zakázkovou výrobu.
 

V Táboře dne 1.1.2023
J&I Mobile s.r.o.

Ověřeno zákazníky Heureka

Za nás mluví vaše spokojené recenze

Co dodat....spokojenost

Kamila B. 18.3.2024

Úžasný a spolehlivý obchod

Monika K. 18.3.2024

Skveli

Ludmila P. 15.3.2024